Friday, May 30, 2008

فرص عمل بورسعيد دمياط بورسعيد


السلام عليكم
اريد منكم ان تساعدوني في حل مشكلة البطالة السائدة في مجتمعنا واذا انني
افعل ذلك من خلال موقعي في العمل
انني اعمل مسئولة ادارة التدريب وتنمية الموارد البشرية بجمعية تنميةالمشروعات الصغيرة ببورسعيد
واماكن عمل الجمعية بورسعيد
و دمياط فانني اريد شباب للعمل معنا بالجمعية
وصيغة الاعلان كالاتي
شباب من الجنسين من حملة الموهلات العليا والفوق متوسط اي تخصص
للعمل بالجمعية في مدينة بورسعيد ومدينة دمياط و فارسكوربمرتب مجزي وحوافز وتامينات اجتماعية
شرطي ان يكون شاب يجيد التعامل مع الاخرين وحسن المظهروالسن لايجاوز 35 سنة
وعلي من يريد التقدم للعمل الحضور او الاتصال بالارقام الاتية :1
- مدينة بورسعيد:مجمع البريد الاستثماري - الدور الرابع -جمعية تنمية المشروعات الصغيرة - تليفون - 3336452/0662-
مدينة دمياط : شارع عبد العال حلمي والمديرية اعلي البنك الاهلي القديم عمارة محمد حسنالزيات - تليفون : 375751/0573-
فارسكور : شارع البحر وسيدي المسيري بجوار معرض سيارات الاسمر وبنك الاسكندرية -تليقفون : 457699/057
اختكم في الاسلام رضوي محمد

20 comments:

khalidelzahra said...

السلامو عليكم ورحمة الله وبركاته انا خالد عبدالرحمن الزهرة من المنزلة دقهلية 20 سنة فى كلية حقوق انتساب المنصورة وعايز اعرف طبيعة الشغل فى الجميعة بالتفصيل بعد اذنك ودى ايميلاتى khalidelzahra@yahoo.com
او sheetos_loda@hotmail.com
ومع الشكر سلام

medo_mody50 said...

السلام عليكم ممكن اعرف ايه طبيعة العمل وانا عاوز اتأدم ايميلى abo_godaeg@yahoo.com او
abo_godaeg@hotmail.com
برجاء الرد ولكم جزيل الشكر
أحمد صلاح

Unknown said...

السلام عليك ورحمة الله وبركاتة
انا محمود عادل من بورسعيد
ممكن اعرف نوع العمل المذكور
وده الايميل hoda_kamba@hotmail.com
ودة الموقع كمان/ www.restart.allgoo.net
مشكورين فى حالة الرد

dinastory said...

السلام عليكم انا دينا العاصى من بورسعيد عايزة اعرف طبيعة العمل وهل التقدم للعمل مفتوح حتى الان برجاء الرد ولكم الشكر وهذه ايميلاتى
dinastorystory@yahoo.com
dinastory@hotmail.com

soko said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ممكن اعرف هوة التقديم لسه فعال
وده الاميل بتاعى ياريت يبقى فى رد
alsoko_2000@yahoo.com

HitMan said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا احمد من بورسعيد عمري 24 سنه اعمل محاسب منذ سنتين في مصنع جلود واجيد التعامل مع البرامج المحاسبيه وشئون العمال وايض برنامج اليسير وحاصل على شهاده رخصه قياده الحاسب الالي معتمده من اليونيسكو واستطيع تصميم صفحات على الاكسل راتبي 900 جنيه وارغب بعمل بمرتب افضل نظرا لتغطيه ظروف الحياه

Ash_743@hotmail.com
HitMan_Ash_743@yahoo.com
ولكم جزيل الشكر

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

HitMan said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا احمد من بورسعيد عمري 24 سنه اعمل محاسب منذ سنتين في مصنع جلود واجيد التعامل مع البرامج المحاسبيه وشئون العمال وايض برنامج اليسير وحاصل على شهاده رخصه قياده الحاسب الالي معتمده من اليونيسكو واستطيع تصميم صفحات على الاكسل راتبي 900 جنيه وارغب بعمل بمرتب افضل نظرا لتغطيه ظروف الحياه

Ash_743@hotmail.com
HitMan_Ash_743@yahoo.com
ولكم جزيل الشكر

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ahmedmm0 said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا احمد من المنوفيه
18 سنه
والشروك تنطبق عليا تماما ولكن انا ادرس فى السنه النهائيه من المعهد الفنى للمنشات البحريه بور سعيد واود العمل معاكم ارجو الرد السريه ده رقم تليفونى 0128624991
ودى ايملاتى
entofeen@yahoo.com
goldens_ahmed@yahoo.com
وشكرا والسلام ختام

raoufhra said...
This comment has been removed by the author.
raoufhra said...

منى جرجس عطالله مهندسة /قوى ميكانيكا دفعة 2001 السن 34 تجيد التعامل مع الطرفين وهذه ايملاتى raoufhra@gmail.com
raouf_elfnan@yhoo.com
مقيمة فى بورسعيد
ولسيادتكم جزيل الشكر

raoufhra said...

السلام عليكم انا اسمى مينا من بورسعيد حاصل على بكالريوس خدمة اجتماعية دفعة 2005 واجيد التعامل مع الاخرين وده اميلى ronal_menho@yahoo.com وشكرا

shady said...

بسم الله الرحمن الرحيم
الاسم:شادى
السن:22
المؤهل:بكالوريوس ادارة الاعمال شعبة نظم المعلومات الادارية
اجيد التعامل مع الاخرين.حسن المظهر
رقم تليفون المنزل:0663604137
رقم الموبايل:0125848395
البريد الالكتروني:shady1987@windowslive.com

Unknown said...

إبراهيم الحديدي - دمياط
ليسنس آداب و تربية لغة انجليزية
فني حاسب آلي
abohamza_22@hotmail.com

نودى لوف said...

انا ندى الطنطاوى من دمياط 22 سنه عايزة اعرف طبيعه العمل ومؤهلى ليسانس اداب وتربيه لغه عربيه وده ايميلى nada.baby@yahoo.com ياريت الرد

nahla said...

انا نهلة من فارسكور دمياط ممكن اعرف طبيعه العمل انا معايا
email :nahla_eng84@yahoo.com

nahla said...

انا نهلة من فارسكور ممكن اعرف طبيعه العمل
email nahla_eng84@yahoo.com

shosho said...

السلام عليكم انا شيماء من فارسكور ارجو معرفه تفاصيل طبيعه العمل وكيفيه التقدم للوظيفه مع خالص شكرى ودا ايميلى moody.shima@yaho.com

shosho said...

السلام عليكم انا شيماء طه من فارسكور ممكن اعرف ايه طبيعه العمل بالظبط والتقدم للوظيفه متاح لامتى ودا ايميلى ارجو ارسال الرد عليه moody.shima@yahoo.com

masrwawy2010 said...

هيثم مصطفى عبد الرحمن الموافى
21 سنة
masrwawy2010@yahoo.com

eman hamoud said...

السلام عليكم
انا اسمي ايمان حمود
العمر 22 عام
حاصله على بكالريوس تربيه نوعيه في مجال تكنولوجيا التعليم و اكمل دراستي في تخصص تاثير التكنولوجيا على ذوي
الاحتياجات الخاصه
اسكن ببورسعيد حي بورقؤاد اذا مازالت الوظائف خاليه يرجى التواصل معى على emymoud@yahoo.com

ShareThis